Hoi allemaal 1e bericht vanuit … Brazilië!! - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Team Brasil - WaarBenJij.nu Hoi allemaal 1e bericht vanuit … Brazilië!! - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Team Brasil - WaarBenJij.nu

Hoi allemaal 1e bericht vanuit … Brazilië!!

Door: Delianne

Blijf op de hoogte en volg Team Brasil

14 December 2013 | Brazilië, Holambra

We zijn heelhuids aangekomen met Gods aanwezigheid en hebben een veilige reis gehad.
12 dec om 3:00 in de nacht was het zover en daar gingen we dan, op naar Dusseldorf om vanuit daar naar Brazilië te vliegen! We hadden een tussenstop in Madrid en vanuit daar was het nog 10 uren vliegen naar Sao Paulo. In het vliegtuig zaten we gezellig bij elkaar zoals je ziet op de foto. We kwamen aan in Sao Paulo en het was in de Nederlandse tijd al 5 voor 11 ’s avonds, terwijl het in Brazilië nog maar 5 voor 8 was! We werden vanuit het vliegveld van Sao Paulo opgepikt door Petra die 3 jaar geleden DTS op Heidebeek had gedaan. Na nog eens twee uur in de bus gezeten te hebben, waren we dan eindelijk op de plaats van bestemming! Een super mooie plaats van bestemming in de natuur, met een zwembad en om ons heen allemaal dieren als koeien, schapen, paarden, kippen en honden!

14-12-2013
De volgende ochtend leidde Petra ons naar de plek 'lar feliz' (gelukkig thuis) waar we de aankomende 3 weken werkzaam zullen zijn. Het is een plaats voor kinderen van de 0 tot en met 18 jaar die lichamelijk/geestelijk zijn misbruikt of verwaarloosd en zo op deze plaats terecht zijn gekomen.
De eerste indruk was erg goed. De kinderen kwamen naar ons toe en stelden veel vragen in het Portugees. Ik vond het leuk dat ze al meteen zo open naar ons toekwamen vol belangstelling. We hebben spelletjes met ze gedaan, ze zijn aan het voetballen geweest en we hebben veel nieuwe woorden in het Portugees geleerd.
Toen we weer in ons stekkie kwamen was het tijd om van het weer te genieten en een frisse duik te nemen. Het klimaat hier is tropisch met zo’n 30 graden en weinig wind. We maken het erg goed ondanks de toch kleine jetlag en genieten van onze eerste bestemming!

• 15 December 2013 - 09:05

Cin:

Ziet er super uit!!! Doet me denken aan t kindertehuis in Nepal waar ik met Astrid al vaker ben geweest.
    Heel veel plezier en zegen allemaal!!
    Groetjes,
    Cindy vriendinnetje v Astrid

• 15 December 2013 - 10:02

Steven :

Dat ziet er goed uit allemaal veel plezier allen en gods zegen
    gr steven
    vriend van Astrid

• 15 December 2013 - 13:49

Fam Bouma:

Fijn dat jullie veilig aan zijn gekomen.
    Goed om van jullie te horen.
    Een goede tijd toegewenst!

Groet, Johan, Durk, Geertje Anke Bouma

• 15 December 2013 - 13:52

Femke:

Hi Brazil team!!!

Wow, it looks like you guys are haveing a great time already!!! :)
    Enjoy the beautiful nature, the kids and the team!
    It's really quiet at LID :(

Blessings for all of you!

Femke

• 15 December 2013 - 14:04

Martha Dijkstra:

Hallo.....fijn om al zo snel iets van jullie te horen. Fijn dat de reis goed is verlopen en wat een mooie omgeving ( zover mogelijk te zien op de foto's). Heel veel plezier en ik kijk al uit naar jullie volgend bericht.

Liefs en speciaal voor Jorien een dikke kus.

xx
    Martha

• 15 December 2013 - 18:56

Papa Mama En Femke (familie Foppe-Jan):

hallo team furpy :-)
    fijn om te horen dat jullie veilig in Brazil zijn aangekomen!
    ook mooie foto's!!!! hier een berichtje van ons:

Lieve Foppe-Jan,
    ik ben wel echt supertrots op wat je doet!!!!!!!!!
    ik kan niet wachten om je weer te zien en je verhalen te horen over hoe het was, en wat je hebt gedaan!
    love you forever!
    nog een dikke knuffel van Angel! <3 nog veel plezier!
    dikke kus: Femke

Hee FJ, leuk al die foto's! En super dat we zo mee kunnen leven met jullie.
    Veel liefs, papa en mama.

• 16 December 2013 - 01:41

Martin En Tineke:

Wat fijn om te lezen dat jullie aangekomen zijn in Brazilie. Super om nu al foto's te kunnen zien van jullie verblijfplaats. Met zwembad, niet slecht ;-)
    Gods rijke zegen toegebeden. Liefs van ons.

• 16 December 2013 - 04:31

Leoni:

Hi!

Great to read already a bit about your team.
    Have a wonderful time at Lar Feliz and that there will be an amazing Christmas for all the children en workers!

Say hi to Petra, Jill en Paul!

Greetings,
    Leoni

• 16 December 2013 - 09:21

Joke Van Opstal:

Liefs vanuit HIA Geniet en stap lekker uit. een speciale dikkkkkkeeeee kus voor Luka!! We missen je!

• 16 December 2013 - 09:22

Marjon Van Dam:

Hoi Luka en team;

een hele goeie tijd in Brazilie!!

Bless; Marjon

• 17 December 2013 - 15:52

Team Indonesie - -:

Hé team Brazil!
    Super om jullie mooie foto's te zien, jullie zitten daar helemaal op je plek volgens mij!
    We wensen jullie een hele toffe tijd toe daar en blijven graag op de hoogte van jullie outreach! :-)
    Liefs namens ons hele team!
    Noelle

• 17 December 2013 - 18:08

Henriet:

Hee lieve Fop!!

Super leuk om foto's te zien en te lezen wat jullie gaan! Heel gaaf! :)
    Komt vast helemaal goed met jou en de kids daar!
    Ik ben trots op je broer! Wordt vast een hele toffe tijd daar met je team!

Veel plezier en Gods zegen! :)

Liefs, Henriët

• 18 December 2013 - 16:38

Fokelien Fabriek:

Hey lieve Martin,
    Fijn dat jullie goed op de plaats van bestemming zijn aangekomen. Het is er vast een lekkere temperatuur, heerlijk warm. Wij zitten bij de kerstboom en het is hier lekker fris. Een hele goede tijd, samen met het team, lieverd. Pas goed op jezelf en krijg zo een dikke beppetuuut van papa en mama Fabriek.We wensen jullie Gods zegen en nabijheid.

• 19 December 2013 - 23:11

Philip :

Hoi Foppe-Jan!

Fijn om te lezen dat je met je teamgenoten veilig bent aangekomen.

Van harte Gods Zegen toegewenst!

Philip