De laatste week in Brazillië - Reisverslag uit Ilha Grande, Brazilië van Team Brasil - WaarBenJij.nu De laatste week in Brazillië - Reisverslag uit Ilha Grande, Brazilië van Team Brasil - WaarBenJij.nu

De laatste week in Brazillië

Door: Deli

Blijf op de hoogte en volg Team Brasil

27 Februari 2014 | Brazilië, Ilha Grande

Wat is de tijd gevlogen! 12 december begonnen we aan ons avontuur met God in Brazillië en vanavond gaan we alweer richting Nederland! Na ons harde werk de afgelopen maanden was het deze week tijd voor debriefing op het prachtige eiland Ilha Grande. Ilha Grande ligt in de provincie Rio de Janeiro en staat bekend om de prachtige stranden. In de vier dagen dat we op Ilha Grande zijn geweest, evalueerden we de ministry's die we hebben gedaan, we hebben elkaar bemoedigd over de groei van elk persoon tijdens de Outreach en God gedankt voor alles wat Hij voor ons heeft gedaan. Naast het debriefen konden we uit rusten op het strand of het mooie eiland verkennen zoals u ziet op de foto’s. We waren echt even toe aan een vakantie moment na alle werkzaamheden. We hebben veel geleerd in Brazilie over de cultuur en hoe het is om als zendeling te werken op verschillend vlak. Beginnend bij de verwaarloosde kinderen in Hollambra en de verslaafden/daklozen in Sao Paulo. Eindigend bij de verschillende bevolkingsgroepen in Manaus.

Vanavond vertrekt ons vliegtuig vanuit Sao Paulo naar Nederland. We zullen in Nederland nog een week lessen volgen. Vrijdag 7 maart om 19:00 zijn jullie van harte welkom om bij onze verslag dienst te komen. Meerdere details volgen nog.

Vrijdag

• 03 Maart 2014 - 16:51